Osigurajte bespovratna sredstva za aktivnosti internacionalizacije poslovanja Vašeg poduzeća!
Cilj: Jačanje međunarodne konkurentnosti MSP-ova olakšavanjem predstavljanja njihovih proizvoda/usluga međunarodnoj poslovnoj zajednici u inozemstvu i uvođenja proizvoda na novo, inozemno tržište te povećanja mogućnosti poslovne suradnje s inozemnim partnerima.
Prihvatljivi prijavitelji: mikro, mala i srednja poduzeća
Ukupna alokacija: 134.000.000,00 HRK
Najniži i najviši iznos potpore: od 100.000 do 1.000.000 HRK
Intenzitet potpore:
- srednja poduzeća – 65%
- mikro i mala poduzeća – 85%
Prihvatljive aktivnosti:
-
nastup na međunarodnom sajmu ili b2b susretu izvan RH koji ima najmanje 10% stranih izlagača/sudionika u ukupnom broju izlagača/sudionika ili 5% inozemnih poslovnih posjetitelja,
-
istraživanje inozemnog tržišta za plasman proizvoda na novo tržište izvan RH
-
informiranje i vidljivost.
Prihvatljivi troškovi:
1. Nastup na međunarodnom sajmu ili b2b susretu izvan RH koji ima najmanje 10% stranih izlagača/sudionika u ukupnom broju izlagača/sudionika ili 5 % inozemnih poslovnih posjetitelja – prihvatljivi su:
a) Troškovi izložbenog prostora na sajmu/b2b susretu u inozemstvu koji obuhvaćaju:
-
troškove kotizacije za nastup na sajmu/b2b susretu u inozemstvu
-
troškove najma izložbenog prostora (najam neopremljenog izložbenog prostora ili najam izložbenog prostora s tipskim štandom16 koji nudi organizator sajma/b2b susreta (uključujući troškove postavljanja i rastavljanja štanda, potrebne priključke električne energije, vode, interneta, troškove čišćenja i sl.)
-
troškove najma izložbene opreme (namještaj, IKT oprema, ugostiteljska oprema, projektor i sl.) te
-
troškove upisa u katalog izlagača.
Ako predmetni sajam/b2b susret na kojem prijavitelj planira nastupiti sudionicima nudi paket-aranžmane koji uključuju gore navedeno, prihvatljiv je trošak takvog paketa.
Troškovi navedeni pod a) prihvatljivi su ukoliko navedene usluge nudi organizator sajma/b2b susreta.
b) Troškovi upravljanja izložbenim prostorom u iznosu od najviše 15% ukupne vrijednosti projektnog prijedloga (putni troškovi, smještaj, dnevnice).
c) Troškovi izrade promotivnog materijala za nastup na međunarodnom sajmu ili b2b susretu izvan RH – do 15.000 HRK.
2. Istraživanje inozemnog tržišta za plasman proizvoda na novo tržište u drugoj državi članici ili trećoj zemlji – prihvatljivi su izdaci za savjetodavne usluge vanjskih dobavljača do najvećeg iznosa od 38.000,00 HRK za:
-
izradu analize tržišta
-
izradu strategije izvoza koja obuhvaća razdoblje od najmanje 12 mjeseci
-
izradu analize potencijalnih poslovnih partnera uz izrađene bonitete istih.
3. Informiranje i vidljivost – prihvatljivi su izdaci u svezi s ispunjavanjem uvjeta informiranja i vidljivosti do ukupno najvećeg iznosa od 2.000,00 HRK.
Rok za predaju projektnih prijava: od 30. listopada 2018. do iskorištenja sredstava ili najkasnije do 29. lipnja 2020.
Javite nam se s Vašim idejama kako bi na vrijeme pripremili projektnu prijavu!